01
O Nas / Gwarancje
Wypełnienia światłoutwardzalne | |
Gwarancja STANDARD | 2 lata |
w zębach mlecznych | 1 rok |
w przypadku braków w uzębieniu | indywidualnie |
w przypadku bruksizmu | gwarancji nie udzielamy |
Wkłady koronowo-korzeniowe | |
Gwarancja STANDARD | 2 lata |
w przypadku braków w uzębieniu | gwarancji nie udzielamy |
w przypadku bruksizmu | indywidualnie |
Uzupełnienia porcelanowe | |
Gwarancja STANDARD | 2 lata |
w przypadku braków w uzębieniu | gwarancji nie udzielamy |
jeśli pacjent uzupełni wszystkie braki zębowe w ciągu 6 miesięcy | 2 lata |
w przypadku bruksizmu | indywidualnie |
Protezy ruchome | |
Gwarancja STANDARD | 2 lata |
w przypadku nieuzupełnionych braków w uzębieniu | gwarancji nie udzielamy |
po uzupełnieniu wszystkich braków zębowych | 2 lata |
Implanty | |
System OPTIMUM ICX | 5 lat |
System PREMIUM ANKYLOS | 10 lat |
w przypadku braków w uzębieniu | gwarancji nie udzielamy |
w przypadku bruksizmu | gwarancji nie udzielamy |
GWARANCJA NIE OBEJMUJE prac tymczasowych (korony tymczasowe, protezy natychmiastowe) oraz wykonanych na życzenie pacjenta. W takich przypadkach informujemy pacjentów o ograniczonej gwarancji lub jej braku.
GWARANCJI NIE PODLEGAJĄ USZKODZENIA POWSTAŁE W WYNIKU:
- niedostatecznej higieny jamy ustnej i nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych;
- nieprzestrzegania zaleceń lekarza co do postępowania z uzupełnieniami protetycznymi;
- nieszczęśliwych wypadków oraz urazów mechanicznych, a także złamań koron zębowych pomiędzy wizytami;
- naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu;
- chorób, który niekorzystnie wpływają na układ żujący (np. cukrzyca, osteoporoza, padaczka, stany po chemio- i radioterapii);
- korekt wykonanych poza Centrum Stomatologii i Implantologii STOMATOLOGIA STENCEL;
- braku możliwości wykonanie usługi zgodnie z prawidłowymi procedurami (np. braku współpracy z lekarzem podczas zabiegu);
- zębów będących w trakcie leczenia.
W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości, będącej wynikiem leczenia stomatologicznego, pacjent zobowiązany jest do zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie do 2 tygodni od wystąpienia problemu.
Warunkiem udzielenia gwarancji są wizyty kontrolne co najmniej raz na 6 miesięcy lub według indywidualnie ustalonego harmonogramu, oraz regularne profesjonalne oczyszczanie zębów z kamienia i osadu. W przypadku odstąpienia od planu leczenia, pacjent traci gwarancję.