Znieczulenie stomatologiczne

Znieczulenie dentystyczne

Dentofobia, czyli paniczny strach przed podjęciem leczenia stomatologicznego, dotyczy szerokiej rzeszy Pacjentów. W wielu przypadkach powodowana jest ona obawami przed dolegliwościami bólowymi, które mogą wystąpić w trakcie i po zabiegach dentystycznych. W naszych gabinetach za priorytet stawiamy sobie komfort Pacjenta, starając się oswoić go z panującą atmosferą i samym procesem leczenia. Niezwykle pomocne są w tym nowoczesne metody znieczulenia stomatologicznego.

znieczulenie stomatologiczne. dentystyczne Chorzów

CZYM JEST ZNIECZULENIE DENTYSTYCZNE?

Znieczulenie w stomatologii polega na zaaplikowaniu Pacjentowi substancji znoszących przewodzenie impulsów bólowych. W przypadku środków znieczulających miejscowo impulsy blokowane są tylko w wybranym obszarze ciała, a zaaplikowana substancja nie wpływa na świadomość Pacjenta i funkcje jego mózgu. Nieco inaczej działa znieczulenie ogólne, czyli narkoza. Skutkuje ona czasową, odwracalną utratą świadomości. U Pacjenta poddanego narkozie czynności ośrodkowego układu nerwowego są zahamowane, ale podtrzymane jest funkcjonowanie ośrodków odpowiedzialnych za najważniejsze funkcje życiowe.

Formy znieczulenia dentystycznego stosowanego w naszych gabinetach, są w pełni bezpieczne dla Pacjenta.

RODZAJE STOSOWANYCH ZNIECZULEŃ STOMATOLOGICZNYCH

W naszych gabinetach leczymy bez bólu, dzięki zastosowaniu:

TEL. 32 241 01 77 / 508 169 997

ZOBACZ TAKŻE ZNIECZULENIE OGÓLNE / ZNIECZULENIE KOMPUTEROWE / ZNIECZULENIE GAZEM ROZWESELAJĄCYM