Dentysta - Stomatolog
od 08:00 do 22:00
ul. Karpińskiego 3, 41-500 Chorzów

Leczenie kanałowe (endodoncja)

Leczenie kanałowe polega na usunięciu z kanałów wszelkich bakterii oraz nieodwracalnie chorych nerwów. W trakcie leczenia lekarz stomatolog wypełnia ząb gutaperką, substancją pochodzenia naturalnego. Leczenie kanałowe stosuje się, kiedy ząb reaguje bólem na puknięcie, uległ pęknięciu lub złamaniu bądź różni się barwą od pozostałych zębów.
Dzięki bogatemu doświadczeniu nasi lekarze, specjalizujący się w tej dziedzinie, przy zastosowaniu najnowocześniejszych materiałów i sprzętu, w tym mikroskopu stomatologicznego oraz radiowizjografii, potrafią pomóc nawet w najbardziej skomplikowanych przypadkach.

Naszym pacjentom zapewniamy nie tylko wysoki poziom usług, ale także pewność, że przeprowadzone leczenie przebiegnie prawidłowo. Gwarantuje to wykonywanie zdjęć punktowych RTG przed i po zakończeniu leczenia.

W przypadku, gdy leczenie standardowe okazuje się niemożliwe (w szczególności, gdy wystąpią określone trudności lub powikłania), nasze centrum oferuje możliwość podjęcia leczenia pod mikroskopem. Decyzję o rozpoczęciu lub kontynuacji leczenia pod mikroskopem lekarz podejmuje w momencie gdy występują:

• – zakrzywione kanały zębów,
  • – niedrożne kanały zębów,
  • – złamane narzędzie w kanale zęba,
  • – perforacja korzenia zęba,
  • – perforacja dna komory zęba,
  • – powtórne leczenie kanałowe,
  • – dodatkowe kanały w zębie.

Podjęcie tego typu zaawansowanego leczenia kilkakrotnie zwiększa szanse pacjenta na prawidłowe przeleczenie zęba, a tym samym niweluje się ryzyko powikłań (czego skutkiem mogłoby być usunięcie zęba). Przeprowadzone dotychczas badania dowodzą, iż wprowadzenie mikroskopu endodontycznego znacząco zmniejszyło odsetek niepowodzeń leczenia kanałowego.

mikroskop OPMI pico
Podczas zabiegów endodontycznych wymagających wysokiej precyzji wykorzystujemy mikroskop firmy ZEISS
Precyzja i dokładność - droga do sukesu w endodoncji
Dowiedz się więcej...