Pogotowie stomatologiczne

POGOTOWIE STOMATOLOGICZNE CZYNNE JEST CODZIENNIE W GODZINACH OD 8:00 DO 22:00
– RÓWNIEŻ W NIEDZIELE I ŚWIĘTA

W razie pytań prosimy o kontakt pod numer telefonu 32 241 01 77 lub 508 169 997.

Adres:
ul. Franciszka Karpińskiego 3
41-500 Chorzów
Nasze centrum znajduje się w pobliżu Teatru Rozrywki w Chorzowie.

Z jakimi dolegliwościami należy zgłosić się do pogotowia stomatologicznego?

Gdy dopadnie nagły ból zęba
Ból może być spowodowany przez wiele czynników. Często pacjent sam nie jest w stanie określić jego przyczyny.

Gdy jest obrzęk
Opuchlizna pojawia się w sytuacji stanu zapalnego w jamie ustnej, spowodowanego najczęściej powikłaniem po leczeniu.

Jeśli wypadnie wypełnienie
Ząb bez wypełnienia bardziej narażony jest na atak bakterii, co może skończyć się koniecznością leczenia kanałowego. Gdy pacjent nagryzie pokarm uszkodzonym zębem, może dojść do złamania ścianki zęba.

Jeśli ząb się złamie
Nie wolno na własną rękę próbować przyklejać odłamanej części. Należy ją zachować do czasu wizyty w gabinecie stomatologicznym, trzymając w suchym pudełeczku.

Gdy złamie się proteza
Nie naprawiaj protezy domowymi sposobami! Kleje dostępne na rynku są toksyczne, dlatego mogłoby dojść do zatrucia. Ponadto w taki sposób można uszkodzić protezę i uniemożliwić naprawę przez technika.

USŁUGI WYKONYWANE SĄ W BEZPŁATNYM ZNIECZULENIU MIEJSCOWYM.

DLA NASZYCH PACJENTÓW WSZELKIE WIZYTY KONTROLNE ORAZ USUWANIE SZWÓW PO EKSTRAKCJACH W GABINECIE STOMATOLOGII STENCEL SĄ BEZPŁATNE.